PASY NAPĘDOWE

Pasy klinowe normalnoprofilowe (klasyczne)

Oferowane profile pasów klasycznych to: Z, A, B, 20, C, 25, D, E, HDM,36x23,5. Właściwości pasów klasycznych standard:

- maksymalna prędkość obwodowa 30 m/s

- odporność na temperatury od -30 do +60 °C

- Właściwości pasów klasycznych wzmocnionych:

- maksymalna prędkość obwodowa 30 m/s

- odporność na temperatury od -35 do +100

- odporność na oleje

- ponadto pasy SUPER charakteryzują się wyjątkową wytrzymałością naduże przeciążenia

Pasy klinowe szerokoprofilowe wewnętrznie uzębione

Właściwości pasów szerokoprofilowych wewnętrznie uzębionych: - maksymalna prędkość obwodowa 30 m/s

- odporność na temperatury od -30 do +60 °C

- odporność na oleje

- duża sztywność przekroju

- duża stabilność długości

- elastyczność

Pasy płaskie

Właściwości pasów płaskich:

- maksymalna prędkość obwodowa 60 m/s

- odporność na temperatury od -35 do +100 °C

- odporność na oleje

- umożliwiają pracę przekładni przy zastosowaniu mniejszych średnic kółpasowych niż wymagane.

Pasy klinowe zespolone

Właściwości pasów klinowych zespolonych standard: Produkowane profile: A BP, B BP, C BP. - maksymalna prędkość obwodowa 30 m/s

- odporność na temperatury od -30 do + 60 °C

- odporność na oleje

- przeznaczone do pracy w kołach napędowych zgodnych z normą ISO 5291

Właściwości pasów klinowych zespolonych wzmocnionych:

Produkowane profile: A BP, B BP, C BP, 15J, SPC BP. - maksymalna prędkość obwodowa 30 m/s

- odporność na temperatury od -30 do +60 °C

- odporność na oleje

Pasy zespolone są stosowane szczególnie w przekładniach przy dynamicznych obciążeniach zmiennych, pionowych osiach z napędem płasko klinowym.

Właściwości pasów klinowych zespolonych super:

Produkowane profile: A BP, B BP, C BP, 15J, SPC BP.

- są to pasy o zwiększonej wytrzymałości zmęczeniowej

- odporne na ścieranie

- przeznaczone do pracy w przekładniach o częstych przeciążeniach