PASY NAPĘDOWE
Pasy klinowe normalnoprofilowe (klasyczne)
Oferowane profile pasów klasycznych to: Z, A, B, 20, C, 25, D, E, HDM,36x23,5.
Właściwości pasów klasycznych standard:
- maksymalna prędkość obwodowa 30 m/s
- odporność na temperatury od -30 do +60 °C
- Właściwości pasów klasycznych wzmocnionych:
- maksymalna prędkość obwodowa 30 m/s
- odporność na temperatury od -35 do +100
- odporność na oleje
- ponadto pasy SUPER charakteryzują się wyjątkową wytrzymałością naduże przeciążenia
Pasy klinowe szerokoprofilowe wewnętrznie uzębione
Właściwości pasów szerokoprofilowych wewnętrznie uzębionych:
- maksymalna prędkość obwodowa 30 m/s
- odporność na temperatury od -30 do +60 °C
- odporność na oleje
- duża sztywność przekroju
- duża stabilność długości
- elastyczność
Pasy płaskie
Właściwości pasów płaskich:
- maksymalna prędkość obwodowa 60 m/s
- odporność na temperatury od -35 do +100 °C
- odporność na oleje
- umożliwiają pracę przekładni przy zastosowaniu mniejszych średnic kółpasowych niż wymagane.
Pasy klinowe zespolone
Właściwości pasów klinowych zespolonych standard:
Produkowane profile: A BP, B BP, C BP.
- maksymalna prędkość obwodowa 30 m/s
- odporność na temperatury od -30 do + 60 °C
- odporność na oleje
- przeznaczone do pracy w kołach napędowych zgodnych z normą ISO 5291
Właściwości pasów klinowych zespolonych wzmocnionych:
Produkowane profile: A BP, B BP, C BP, 15J, SPC BP.
- maksymalna prędkość obwodowa 30 m/s
- odporność na temperatury od -30 do +60 °C
- odporność na oleje
Pasy zespolone są stosowane szczególnie w przekładniach przy dynamicznych obciążeniach zmiennych, pionowych osiach z napędem płasko klinowym.
Właściwości pasów klinowych zespolonych super:
Produkowane profile: A BP, B BP, C BP, 15J, SPC BP.
- są to pasy o zwiększonej wytrzymałości zmęczeniowej
- odporne na ścieranie
- przeznaczone do pracy w przekładniach o częstych przeciążeniach